Úhrada přes program Benefity

 

 

 

Jsme partnerem společností zaměstnaneckých výhod BENEFITY a.s., Benefit Plus, Edenred CZ s.r.o. a Sodexo Pass a.s.

 

Postup při uplatnění benefitních bodů k úhradě objednávky zboží či kurzu

a) Benefitní body pokryjí 100% úhrady objednávky

  1. Vytvořte objednávku, zvolte platbu převodem a odešlete.
  2. Obdržíte na email zálohovou fakturu, tu NEHRAĎTE.
  3. V aplikaci zaměstnaneckých benefitů odečtěte ve prospěch naší společnosti předepsanou částku.
  4. Oznámte nám tuto skutečnost na email kancelar@cetros.cz a uveďte variabilní symbol faktury/objednávky.
  5. Po potvrzení transakce od benefitní společnosti Vaši objednávku vyřídíme. Daňový doklad se zasílá benefitní společnosti.

b) Benefitní body pokryjí pouze část úhrady objednávky

  1. V aplikaci zaměstnaneckých benefitů odečtěte ve prospěch naší společnosti částku, kterou budete chtít započíst k budoucí objednávce.
  2. Vytvořte objednávku, zvolte platbu převodem a odešlete.
  3. Zálohovou fakturu, která Vám poté přijde na email, NEHRAĎTE.
  4. Oznámte nám na email kancelar@cetros.cz číslo objednávky, ke které budete chtít započíst benefitní platbu.
  5. Po potvrzení transakce od benefitní společnosti Vám přepracujeme objednávku s uplatněním částečné platby.
  6. Zašleme Vám na email přepracovanou zálohovou fakturu.
  7. Uhraďte přepracovanou zálohovou fakturu.
  8. Po přijetí platby objednávku vyřídíme. Obdržíte daňový doklad na Vaši úhradu.

Chcete platit prostřednictvím E-ticketu (Edenred) nebo ePASSU (Sodexo)?

a) E-ticket nebo ePASS pokryje 100% úhrady objednávky

  1. Vytvořte objednávku, zvolte platbu převodem a odešlete.
  2. Obdržíte na email zálohovou fakturu.
  3. Vytvořte v aplikaci Edenred nebo Sodexo na předepsanou částku E-ticket či ePASS.
  4. Pošlete nám na email kancelar@cetros.cz kód E-ticketu či ePASSU a uveďte variabilní symbol faktury/objednávky.
  5. Jakmile E-ticket či ePASS zvalidujeme, Vaši objednávku vyřídíme. Daňový doklad se zasílá benefitní společnosti.

b) E-ticket nebo ePASS pokryje pouze část úhrady objednávky

  1. Vytvořte v aplikaci Edenred E-ticket nebo Sodexo ePASS ve výši, kterou budete chtít započíst k budoucí objednávce.
  2. Vytvořte objednávku, zvolte platbu převodem a odešlete.
  3. Zálohovou fakturu, která Vám poté přijde na email, NEHRAĎTE.
  4. Oznámte nám na email kancelar@cetros.cz číslo objednávky, ke které budete chtít započíst E-ticket či ePASS a uveďte jeho kód.
  5. Jakmile E-ticket či ePASS zvalidujeme, přepracujeme fakturu na správnou výši se započtením benefitní částky.
  6. Přepracovanou fakturu Vám zašleme na email k úhradě.
  7. Uhraďte zaslanou fakturu.
  8. Po přijetí platby objednávku vyřídíme. Obdržíte daňový doklad na Vaši úhradu.

 

Přijímáme tyto typy papírových benefitních poukázek:

 

 

 

 

 

Poukázky nelze využít při platbě na dálku. Je nutné se fyzicky dostavit na provozovnu a poukázkami uhradit objednávku.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace