Úhrada přes program Benefity

 

 

 

Jsme partnerem společností zaměstnaneckých výhod BENEFITY a.s., Benefit Plus, Edenred CZ s.r.o. a Sodexo Pass a.s.

 

Postup při uplatnění benefitních bodů k úhradě objednávky zboží či kurzu
 

  1. V objednávkovém formuláři zaškrtněte ve 3.kroku možnost "Přeji si hradit benefity", zvolte způsob platby a dopravy a zadejte "Pokračovat"
  2. V posledním kroku objednávky vidíte rekapitulaci položek a částku k platbě.
  3. Nyní je nutné jít do Vaší aplikace zaměstnaneckých benefitů a odečíst ve prospěch naší společnosti buď celou předepsanou částku nebo její část (podle možností Vašich benefitních bodů).
  4. Jakmile máte benefitní úhradu potvrzenou, vraťte se do objednávky, označte v posledním kroku objednávky zelené tlačítko "Uplatnit Benefity" a vyplňte požadované údaje z benefitní transakce, tj. údaj o benefitní společnosti, číslo transakce (obdržíte v potvrzení od benefitní společnosti) a uplatněnou částku benefitních bodů. Dojde k přepočtu částky k zaplacení.
  5. Vše zkontrolujte, zaškrtněte souhlas s obchodními podmínkami a objednávku odešlete.
  6. Pokud benefitní body pokryjí celou částku za Vaši objednávku, faktura bude nulová a objednávka bude ihned k vyřízení. Pokud zadáte částečnou platbu přes benefity, obdržíte na email fakturu na zaplacení doplatku a po jeho úhradě bude objednávka k vyřízení.


 

 

 

 


Přijímáme tyto typy papírových benefitních poukázek:

 

 

 

 

 

Poukázky nelze využít při platbě na dálku. Je nutné se fyzicky dostavit na provozovnu a poukázkami uhradit objednávku.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace